11. august 2014

Noget om aftensmad

Jeg skal ikke tænke, finde på, lave indkøbsseddel, handle ind eller noget. Hver dag går jeg bare hjem og kigger på madplanen - åbner køleskabet - og går igang.




Jeg modtager nemlig Årstidernes LowCarbKasse hver mandag og det kan jeg slet ikke undvære. Kassen består af 5 aftensmåltider til 2 personer og ALT hvad der skal bruges for at tilberede disse måltider.

I kassen er der opskrift på hvert måltid og af hensyn til holdbarhed er der også et forslag til rækkefølge. Så kan det da ikke blive nemmere. Oftest er jeg alene her på matriklen, så jeg tilbereder aftensmad til 2 personer og gemme resten til frokost dagen efter :)

Prisen for sådan en kasse er kr. 645,- pr. uge - lidt dyrt måske - men i virkeligheden meget billigt for sådan en som mig, der har voldsom hang til impuls shopping, hver gang jeg kommer ind i en butik eller et supermarked.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er meget velkommen til at skrive en kommentar her :)