9. januar 2015

Flytbare skillevægge

Jeg er vild med flytbare skillevægge, som jeg snart har en del af i Galleri ZigZag. Det er bare så nemt når udstillingen i vinduet skal ændres - og det skal den helst hele tiden. De seneste skillevægge er perfekt til dette formål.


Jeg har brugt krydsfiner plader i standardmål. (244 x 122 CM) Savet dem op efter viste tegning. Skruet og limet sammen. 4 hul med bremse monteret. Malet skillevæggen hvid. Det er nemt at hamre søm i skillevæggen og nemt at fjerne dem igen. 


Jeg hænger malerier og tegninger op på begge sider. Når udstillingen i vinduet skal ændres, flytter jeg rundt på væggene og vender dem så billederne på den anden side kommer frem. Det giver flere kombinationsmuligheder og udstillingen kan nemt forandres, så der hele tiden er noget nyt at kigge på. 


Det lækre arbejdslamper jeg fandt hos i Biltema i Aalborg er perfekte til aftenbelysning. Jeg har monteret en helt almindelig tænd/sluk adapter, så lys køre bare helt af sig selv :) 





1 kommentar:

  1. En rigtig god ide, måske jeg skulle lave et par af dem, jeg mangler altid en hvid væg at tage billeder af møbler osv op af og det ville de jo være perfekte til. Glæder mig til at komme forbi når jeg engang kommer på de kanter igen:)

    SvarSlet

Du er meget velkommen til at skrive en kommentar her :)